4/1

Ändrade planer..
svärföräldrarna kommer också och äter med oss idag!
Trevligt!

Mellanmålet slank ner fint och lugnt..*L*
Snart dags för en liten lunch,
men har verkligen inte en aning om vad jag ska äta..
så det får bli en tur i kylskåpet!

Mannen tränar wii fit och jag sitter och hejar på...
snart är det nog min tur!
Och då får han heja på!
(fast jag tror en dusch lockar honom mer än att sitta här och glo...)

Idag är det en sådan mysdag...
jag går runt i joggingkläder och bara njuter av dagen.
Inga måsten..
(fast jag har dukat tills vi ska äta ikväll..)
kollar runt lite på bloggar och annat kul på datorn...
med andra ord en dag då jag inte gör många knop!

(Har fortfarande semlor på huvudet)

Linda

Kommentarer
Postat av: Moi

Hej! Mysigt med middagsgäster :) Jag har en ny blogg, adressen är: http://slumpadinkan.wordpress.com/ Om du vill ha lösen så säg till...



Kram från Moi

2009-01-04 @ 16:25:17
URL: http://slumpadinkan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0