6/1

Nu har jag hunnit med både frukost och lite träning på wii fit,
och allt medan resten av famijen sover!
Inte ens huliganerna har vaknat riktigt än...
(jag kan inte komma ihåg när de sov så här länge...,
inte ens efter nyår sov de så här länge....)
Men de börjar väl bli stora och få andra vanor..
(både på gott och ont, men inget man kan ändra på)

Blev 1 knäckemacka till frukost,
mina älskade rågfraskuddar var slut!
(någon har glömt köpa hem...
och denna någon är jag!)
Så man får vad man förtjänar...*L*

I natt när jag kom hem hade vi minus 20 .!
I södra Skåne?...
Vart är världen på väg?....
Jag vill ha värme....
jag fryser!
Mer värme åt Skåne!

Igår när jag stod i duschen så kunde jag se min egen bak!
Och det har jag inte kunnat innan!
(iallafall inte för ett år sedan..*L*)
Vilken känsla att kunna se var jag börjar och slutar!
Börjar haja att min kropp blivit mycket mindre nu!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0