8/1

Nu är svärmor här och hjälper till att tapetsera hallen!
Hon är bra min svärmor...
kan allt och lite till!
Och det hon inte kan..
det lär hon sig!

Nu ska jag snart börja på middagen,
kycklinggryta med
potatis, kyckling, broccoli, morötter, purjolök, vitlök
och kyckling/grönsaksbuljong.
Sist smakade den ljuvligt!
(hoppas den gör det idag också..*L*)

Har gått en runda med mitt tvättberg i källaren också...
det är högre än Mount Everest!
Fick ju nästan andnöd när jag stod där på toppen....*L*
Men nu är det gjort och berget krymper...
sakta men säkert!

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Hej! Härligt med en sån svärmor, och en fin hall på köpet=))). Kram!

2009-01-08 @ 16:15:29
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0