10/6

Har inte sovit något vidare i natt,
men det gör ingenting..:)
Har inte fattat det än
att jag verkligen fick jobbet....
Detta är ju något jag verkigen vill jobba med!
Ibland undrar jag om livet faktiskt blev mycket lättare när jag gjorde min gastric by pas!..:)

Idag ska jag prata med min nuvarande chef,
om jag kan få tjänstledigt i 6 månader..
(får ju gardera mig liiite..:))
Hoppas inte det ska bli några problem.

Idag är sista dagen jag kommer vara på mitt nuvarnade jobb isåfall,
lite sorgligt,
men jag är redo för nya utmaningar!
Tänk vad allt har gått snabbt...

Inte bara min dag igår..
stor-huliganens lag vann sin serie i fotboll också!
Och han blev 3:a i en pingisturnering!

Ingen sol idag heller...
men det gör mig ingenting...
jag gliiiider vidare på min lycka!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0