3/6

Home alone...
(tja, huliganerna har jag hemma iallafall..:))
Sängen för mig själv...
tvkontrollen för mig själv...
soffan för mig själv...
men ändå känns det som att det fattas något här hemma...
Monsterhunden!
Jag fattas min monsterhund!
Han är och myser hemma hos svärföräldrarna och myser...
inget Sweden Rock för honom inte..:)
Han har det mycket bättre där,
där blir han riktigt rastad..:)

Tröttheten hänger i..
min kropp skriker sova..
men kaffet jag hinkat i mig,
gör så att hjärnan inte vill som kroppen..
snacka om i-lands problem..:)
Men om några timmar ska nog kaffet ha runnit ur mig och lugnet infinner sig igen...

3 SAKER JAG ÄR STOLT ÖVER IDAG....

# Jag har gjort mina uppgifter som klassmamma
# Jag har inte stressat...
# Jag har kramat och pussat mina huliganer nattinatt!..:)

Vilka 3 saker är du mest stolt över idag?

Linda

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Att jag äntligen lärt mig mangla

Att jag gjort i ordning alla rabatter och trädgårdsland

* Att jag har hjärnan i behåll och kan lösa svåra korsord

2009-06-04 @ 14:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0