12/3

Tog alla pillerna på en gång och den smärtlindringen funkade...
jag har kunnat sova några timmar,
och det har varit skönt!
men nu är smärtlindringen slut!
Och jag väntar på att klockan ska bli 04:00,
så jag får ta mina piller,
1 Ipren och 2 panodli...
ska bli spännande att se om de hjälper....
Så jag kan sova en stund till!
( försökte dela tabletterna själv..
och det gick inte...
så det blir till att väcka mannen när jag ska ta dem...)

Brösten är fortfarande stora och ömma...
Armarna rör jag så lite så möjligt,
tur jag skriver med rätt fingersättning...
Så jag slipper lyfta så mycket på armarna.

Jag ska ringa sjuksystern under dagen och höra om pillerna...
så jag inte äter för många...
(det kan ju inte heller vara bra)
och se vad jag kan ta mer om jag har ont...
eller jag kan göra som igårkväll...
ta allihop på en gång?...
Många frågor...

Nu börjar ögonen gå i kors här...
men pillerna först....

Ville lägga in något som gör mig glad..
så det får bli min alla hjärtandags blomma jag fick av mannen...



Nu slinker pillerna ner och förhoppningsvis så kan jag sova några timmar till....

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Vilken söt blomma, snäll make=). Hoppas du fick lite sömn tillslut och att denna dag blir bättre!

Jo jag har hört att det kan vara så..dom väger ju lite grann och huden man tar bort väger inte speciellt mycket, men det är vad jag hört. En tjej på tv tog ju bort sin mage "som jag oxå vill" den vägde end. 1 kg=0..man trodde den skule väga 5 iaf=) Ha en bra dag! Kram!

2009-03-12 @ 07:55:06
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0