14/3

Kalaset avklarat!
Fick tankarna på lite annat än smärtan..
(iallafall i början...)
Men efter ett tag tog smärtan överhand och jag drog mig undan.
Vi fick mumsig mat,
"plockemad",
kyckling, spenatpaj, ägghalvor, lax, köttbullar, prinskorvar, kall pastasallad,
olivbröd, fetaost, grönsaker och oliver....
(har säkert glömt något..*L*)
Till efterrätt fick vi vaniljglass med hallonpaj...
och till kaffet,
en supergod kladdkaka med mjölkchokladmousse och riven vit choklad över!
Ja, traditionen hos svärföräldrarna är först efterrätt och sen en efterrätt till till kafffet..*L*
Passar mig utmärkt!

Om en timme får jag ta mina piller igen,
och det behövs!
Har fått fruktansvärt ont ikväll igen...
Undra om det släpper så jag kan få några timmars sömn i natt?...

Linda

Kommentarer
Postat av: Slumpadinka

Trevligt med kalas :) Men det onda låter inget vidare... Hoppas verkligen det onda går över snart och att du får lite sömn! Idag har jag varit hos en kompis, annars inga planer. Den stora dagen är den 30:e... Kram!

2009-03-14 @ 23:14:42
Postat av: Lillaviola

Jag behåller min gubbe ett tag till. Han ser nu på Matrix, och är därmed uppslukad av tv:n.

Kram

2009-03-14 @ 23:25:56
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0