14/3

Slumrat..
vaknat ..
slumtar...                                                                                                                                                                          
vaknat..
ja, så har min natt sett ut!

Tog en ny omgång piller vid sextiden,
och nu svävar jag i det blå!
Tänkte jag skulle försöka sova en stund tlll,
men se det ville inte resten av Lindas trötta kropp...
Fast ögonen går i kors och jag "försvinner" i dimman emellanåt!

Känner mig uppblåst,
har ju vägt mig under veckan och vågen visar plus...
så när jag väl blivit av med smärtan så är det långpromenader som gäller.
Känner en liten panik som börjar växa i mig,
när jag nu gått upp några kilo,
för jag äter ju inte mer än vanligt...
det enda är att jag rör mig minimalt...
Det var längesen mina tankar upptogs så mycket av viktfunderingar igen....

Linda


Kommentarer
Postat av: Lina



Hööru. inga sådana tankar. Du är uppsvullen fylld med vätska etc..när dte lägger sig så stabiliserar vikten sig igen.



Efter gbp.n hade jag gått upp 3 kg veckan efter op...

2009-03-14 @ 18:34:26
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0