12/5

Oj, jag trampade tydligen på en del ömma tår med mitt förra inlägg..
Alla har rätt till en egen åsikt.
Det jag skriver är bara hur jag upplevt min operation,
min situation.
Alla upplever absolut inte detsamma,
likadant som att alla gbp operationer är absolut inte likadana.
Några klarar sig med en titthålsoperation,
medans andra opereras med öppen kirurgi...
många klarar sig utan några biverkningar,
andra får mycket besvär av sin operation...
ingen är den andra lik.

Jag är öppen för de alla frågor,
så vill ni fråga varsegoda.
Jag svarar hur JAG upplever det/tycker...
så dra nu inte alla gastric by pas opererade över samma kant.
Vi upplever saker olika...
tänk på det!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0