14/5

Vaknade lika trött som när jag somnade...
inget kanon läge med andra ord..
men så är läget..
det är bara att gilla det eller krypa ner och gömma sig under täcket..
jag åker till jobbet!
Kanske snart dags att använda min remiss på kylskåpet,
den jag fick från hematologen...

Frukost fick jag ner,
1dl mannagrynsgröt!
Gött...
Sen ska jag ta med päron, knäckebröd och en bit paj till jobbet,
även 4 dl vatten ska förtäras..:)
ack så viktigt det där vattnet är..
och det är det jag slarvar med mest...

Nu ska jag kravla ur min sköna fåtölj för att fixa till mig innan jobbet.
Idag skulle nog jag behöva en personlig assistent istället för att vara en....:)

Hur gör ni för att orka med de dagar du känner så här?

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0