18/5

Jag satt på jobbet idag och höll på att somna!..
Kände att ögonen gick ihop...
mer och mer...
kom på mig själv att vara på väg att somna,
ni vet..
då man rycker till...
japp...
så gjorde jag ett par gånger.
Hoppas bara inte kvinnan jag jobbar hos såg det...:)

Undra om det är mina lymfocyter, trombocyter eller vita blodkroppar som spökar?...
HUr som helst...
så trött är jag..
och emellanåt är det bara förnamnet!

Ska ta nya prover i mitten på Juni igen,
så tills dess hoppas jag det är lugnt.

Linda

Kommentarer
Postat av: Barbamorsan

Hej!Har inte varit här på jättelänge men det verkar som du håller stången :) Läste inlägget från 12/5 och såklart är det så att okunnighetens tungor pratar ibland. Skönt att du är glad, du har ju valt livet :) För många år sedan var jobbade jag en kort tid på en avd. däe man utförde sådana här operationer och jag vet (liksom du) att det är ingen dans på rosor och man kan fuska och inte gå ner , vissa drack smälta chockladkakor... Kram på dig och kämpa på!

2009-05-18 @ 20:52:38
URL: http://www.barbamorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0