20/5

Vaknade, och gick upp...
fick syn på en burk med pepparkakshjärtan...
och vips hade ett hjärta hoppat in i munnen på mig.
Vet inte när,var eller hur det hela hände..
men helt plötsligt stod jag där och mumsade pepparkaka,
mitt i natten...
Inget vidare,
men hur sant som helst.
När/om ni vaknar mitt i natten,
har ni varit med om detta fenomen?...

NU ska jag åter krypa ner i sängen och hoppas på
att kakmonstret låter mig sova...
Och inte sätter fler hemsla griller i huvudet på mig!

Linda


Kommentarer
Postat av: Lina



hej gumman!



jag är som vanligt inne och följer dig..stalker vettu =).

Resechecken kommer från mr T´s föräldrar och då han inte vill åka till något varmt land, och den går ut nästa år så får vi sälja den.

det är fritidsresor och det går inte till ngt ställe vi vill till - tjäna lite pengar istället .=)

funderar på en kryssning till tallin eller riga i sommar istället.

ser även fram emot vinskålen när du kommer. skratt



Jag är lite off - men finns ändå här.



/Kraaaaam

2009-05-20 @ 04:03:37
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/
Postat av: Lisbeth

Nej!

2009-05-20 @ 08:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0