21/5

Idag åker jag iväg och jobbar några dagar,
Borås närmare bestämt.
En liten semester för FUB.
(för utvecklingsstörda barn och ungdomar)
Så lördag kväll är jag hemma igen..
men datorn får allt följa med..)

Undra hur vädret ska bli?..
För man vet ju aldrig..
Ibland skiner solen och fåglarna kvittrar,
i nästa stund öser regnet ner....
Kanske ska ta med ett paraply?...

Nu ska jag fixa lite frukost...
ner till affären och köpa lite frallor och lite fika jag kan ha med mig i busssen..
(det lär väl behövas..:))

Tröttheten är som bortblåst idag,
och det känns bra.
Inte ens bongotrummorna är vakna..:)
Så jag tror detta kommer bli en kanon dag!
Bara jag får i mig lite frukost..
för jag har det där bekanta suget i magen..:)

Har ni några planer inför den stundande ledigheten?..:)

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Men åh vilket härligt yrke! Det är just vad jag skulle vilja jobba med=).

Hoppas du får lite sol oxå=).



Kram!

2009-05-22 @ 20:18:58
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0