23/5

Inte mycket till sovmorgon här inte..:)
Och solen har helt klart lyst med sin frånvaro...(tyvärr)
Fast lugnt och skönt,
det är det här...
Bada tunna har vi också hunnit med,
men sjön hoppade jag över,
då den var iskall..(enligt mig)

Maten har funkat kanon under dagarna vi varit här,
inga problem att beställa barnportion när man reser i vårt sällskap..:)
(kan det vara för att ingen vågar ifrågasätta?..
Men jag tycker ju inte det ska vara någon skillnad om jag är och jobbar med en grupp funktionshindrade,
eller jag kommer med min familj...)

Idag blir det museum i Rydaholm,
och sen mat på Gästis där,
innan det bär av hemåt igen.

Mina älskade huliganer åker till Liseberg idag,
som tur ställer deras mormor upp och följer med dem..:)
(fast karusellerna tror jag hon hoppar över..:)
Hade gärna följt med dem..
men som sagt,
man kan inte vara med på allt...
hur gärna man än vill!

Nu ska jag packa lite innan det är dags för frukosten!
Musli, ägg, fralla, skinka och choklad/hallon marmelad..:)

Linda

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Ja, LCHF funkar jättebra för mig!! Går ner i vikt fort och utan att vara hungrig!! :)

2009-05-23 @ 09:17:19
URL: http://www.jennybloggar.se
Postat av: Slumpadinka

Låter härligt att bada tunna, jag skulle nog också ha hoppat över sjön... :) Hoppas du får en fortsatt bra helg! Kram

2009-05-23 @ 19:34:45
URL: http://slumpadinkan.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Låter härligt att bada tunna, jag skulle nog också ha hoppat över sjön... :) Hoppas du får en fortsatt bra helg! Kram

2009-05-23 @ 19:37:07
Postat av: Lina





Låter som att du har haft en helt störtskön helg!

Hoppas att den fortsätter så =)



/Kram

2009-05-24 @ 03:11:10
URL: http://andetag.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0