28/5

Regnet öser ner här och mörkt och grått är det.
Inget Maj väder man vill ha precis...
Men solen  och värmen kommer förhoppningsvis till helgen..:)

Måste ta tag i motionsdelen...
Nu har jag bara gått och drällt och inte gjort ett dugg.
Måste bli ändring på det!
Bara det att jag måste få tiden att räcka till...
Undra om man kan lägga in några timmar extra per dygn för att få ihop det?...
Hur som helst så behöver jag göra något så jag blir riktigt slut och svettig...
På något konstigt sätt saknar jag det!..:)
Promenader i all ära,
men inget jag tar ut mig på...
W ii Fit likadant...
Skulle helst av allt vilja träna på friskis och svettis men
tiden räcker inte till...
(och man kan inte göra allt...,
ha jag hört..:))
Springa är inget för mig...
Får ta en riktig funderare på detta idag,
och vem vet..
jag kommer kanske fram till något bra!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0