4/5

Idag är första gången jag ätit så jag kräkt sen operationen...
och det känns inget vidare...
jag åt förmodligen både för fort och för mycket....
2 dl kassler pasta gratäng...
och vi har en halv form kvar i kylen,
men jag kommer inte äta mer av det!
Så just nu mår jag absolut inget vidare...
men det är självförvållat,
så jag har bara mig själv att skylla!

Nu ska jag krypa ner i sängen och "njuta" av dumpingsömnen....
John Blund har tagit semester men det gör inget...
jag tror dumpingen tyvärr är lika effektiv som John Blund....

Tror jag får börja skriva upp vad jag äter igen...
och hur mycket...
Annars tror jag det hela kan sluta med konstant trötthet...
och det är ju dumt när jag nu mår så bra som jag gjort sen operationen.

Linda
som absolut inte tycker om att kräka....

Kommentarer
Postat av: Lina



Men stackare =(.

Hoppas dte känns bättre imorgon..men kanske låta bli gratängen..



kram

2009-05-04 @ 23:35:59
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/
Postat av: emmely

Men oj. Det låter illa. Är det svårt att följa sitt mat schema tycker du? Jag är lite orolig över att jag inte kommer få tydliga direktiv vad/hur mycket jag ska äta efter åt.

2009-05-05 @ 22:11:46
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0