5/5

Har faktiskt haft en ganska bra dag,
huvudvärken lirar bongotrummor,
men jag har börjat vvänja mig..:)

Maten har gått bra,
mellanmål 1 mannafrutti
lunch: 1 dl kassler och 4 små plommontomater
1 glass (mindre bra...men jag skulle skriva allt...)
druckit 4 dl vatten..(inget vidare)

och nu sitter jag och kollar storhuliganen tränar fotboll!
Blåser som bara den ute..
så jag sitter i bilen och är tacksam över mitt mobila bredband!...:)

Är sugen på allt just nu...
negerbollar (kollade tidigare inlägg..)
godis...
choklad...
mat..(dock inte kasslergratängen från igår..)
Men inte ska jag köra till affären inte..:)
Jag trivs bättre här..
där jag kan kolla på fotboll och undgå blåsten..:)

Finns det fler än jag på denna runda jord som är riktigt väderberoende?
Är det strålande sol , då strålar jag...
mörkt och trist , då är jag mörk och trist...

Linda

Kommentarer
Postat av: Lina



Samma här...sol = strålar jag..mörkt = känns som ett moln över huvudet.



Ryggen bättrar sig, bara hoppas den är ok på torsdag till kryssningen...annars får jag shotta den mindre öm. haha.



Man borde verkligen skriva upp det man äter nu igen...börja med den där matdagboken..men då får jag se att 70% av min mat är skitmat..30% bra mat..uschja..



/ Kram på dig. =)

2009-05-05 @ 18:25:47
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0