7/5

Har blivit en del kaffe ikväll,
så om John Blund kommer och lyckas utföra sitt jobb,
så är han bra!!..:)

Inte mycket mat jag fått i mig ikväll,
så nu ser jag med stormsteg fram emot frukosten i morgon...:)
Mitt favorit mål om dagen...:)

I morgon ska jag ha sovmorgon..
(fast jag brukar vakna tidigt ...)
det är ju min lediga fredag..:)
Så en lugn och skön fredag har jag framför mig...
med go mat och mycket dricka!

Jag måste hitta min motivation till att börja träna...
bli riktigt svettig..
jag behöver det....
få bli riktigt trött
och vakna med en hemsk träningsvärk!
Just nu sitter jag fast i mitt eget tänkande och
det leder bara till ännu mer orkeslöshet...
Jag mår ju så bra när jag tränar och rör mig...
Alla försök att få igång mig emottages tacksamt!!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0