7/5

Nu är det snart helg igen..:)
Jobbar bara 5 timmar idag,
sen går jag på helg!
Ska bli skönt att åka ut en tur till husvagnen igen..:)
(blir i morgon efter huliganerna kommit hem från skolan)

Det var längesen jag sov så här gott som jag gjort dessa nätter..
somnar som en liten gris och vaknar pigg och utvilad,
sovit hela natten...
otroligt!

Nu sitter jag här med min frukost,
havrefrasen,
de har jag inga problem med!
Skönt det,
för jag har alltid älskat att äta frukost!
Värre är det med middagarna..
blir lätt illamående när jag äter.
Men förhoppingsvis är det bara en period jag ska igenom..
allt som inte dödar, härdar ju en..:)
(har jag hört)
Måste vara så med bongotrumman i huvudet också....
vid detta laget har jag vänjt mig vid "bultandet"...

Nu ska här väckas huliganer,
inte alls svårt!
Der svåra är att få dem till att krypa ur sina sängar och ta sig till frukostbordet...:)

Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

S: Hihi, du får göra så! :D Jag är kocken ja. Så som jag ser ut skulle jag behöva käka ett salladshuve om dagen och glömma allt annat. Daaamn, tror du man skulle bli smal då? ;P AHAH!



Han strödde inte nå grus förrän sent så jag var helt slut dagen efter tyvärrr. HAHA!

2009-05-07 @ 11:47:34
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0